czwartek, 9 sierpnia 2012

Ja patrzę na to co w środku a nie na zewnątrz. Też postaraj się tak na mnie patrzeć.

Vanille 'Van' Black
15 sierpień 1989 rok w Miami
23 lata
Niewielki apartament na Upper East Side
Praktykantka muzyki w liceum imienia Benjamina Platta
Po pracy uparta hazardzistka
Jebnięta hetero startująca do uczniów.
Życie jak z obrazka. ładne mieszkanie, jakaś praca i szczęście w kartach. to właśnie moje życie. Mieszkam tam gdzie wiele osób marzy mieszkać. Pracuję jako stażystka muzyki żeby robić cokolwiek innego niż granie w karty. Po pracy zaś wyrywam się od razu do kasyna gdzie zawsze zgarniam pulę. Bogata jeszcze nie jestem ale blisko mi do tego. Pytanie czemu zostałam stażystką, skoro spokojnie mogłam zostać nauczycielką na pełny etat. Nie lubię 'dzieci'. To jest jeden z tych powodów. Jeżeli ktoś jest bliski moim dwudziestu trzech lat to traktuję go jak przyjaciela. W miejscu gdzie pracuję jest pełno takich osób. Wiele z nich nie rozumie jeszcze tych rzeczy co ja. Muzyka. Czemu muzyka? Bo ją kocham. Przynajmniej połowę wykonawców XX i XXI wieku znam ze słyszenia. Na swoich lekcjach rzadko kiedy wspominam o Chopinie, Bachu czy Mozarcie. Czemu? Bo uważam że zbędne jest ponowne uczenie o ludziach których każdy zna z nie jednego utworu. Gdybym spotkała osobę wielbiącą Chopina to nie przyznałabym się do tego czynu. Mam swój rozsądek. A co do tych ludzi wedle mojego wieku... Nastolatkowie z tego liceum są inni. Z nimi mogę porozmawiać. Czuję się z nimi jak z przyjaciółmi. Czy oni też tak sądzą niech się nie boją żadnym kuratorem. Jak to się mówi: Jestem wolna więc mnie bierz! I to kieruję nie tylko do tych +20,a le też tych poniżej słodziaki!
Kim tak na prawdę jestem nie wiem. Wiem że w momencie zagrożenia zachowuję się jak zwierzę które potrafiłoby rozszarpać każdą napotkaną osobę. Nikt nie zarzuci mi że jest bezradna albo rozkojarzona. Nie pamiętam dnia w którym nie byłam skupiona. Można powiedzieć że niczego się nie boję. Można powiedzieć że jestem pełna  uczuć. Jestem huraganem uczuć które w każdej chwili mogą wyjść na wierzch. Wszystkie te rzeczy są prawdą. Umiem doskonale nawiązywać kontakt. Znam każdego ucznia w szkole. Raczej jestem lubiana. Tylko czasem mam z nimi lekcje ale i tak zapamiętam każdego z nich. Staram się o posadę nauczyciela w szkole. A jednak wolę chyba życie hazardzistki. Nie jeden uczeń wie o moich małych grzeszkach. Czuję wielką więź pomiędzy mną a uczniami. Wielu z nich ma problemy i to właśnie mi zdradzają jakie to są problemy. Jestem dla uczniów miła. Podczas lekcji które czasem prowadzę poznaję z nimi nowy świat muzyki. Przedstawiają mi zespoły i wykonawców których mało kto zna. Mogę szczerze powiedzieć że nie jeden uczeń podbił moje serce. Nie tylko tym czego słucha ale też tym kim jest.
Dziewczyna dość wysoka. Nie należy wprawdzie do ludzi którzy mierzą po dwa metry, aczkolwiek prawie im dorównuje, bo ma aż 180 cm. Jest bardzo wysportowana, co widać po jej posturze. Chuda, a zarazem mocna i silna, niczym strongmeni. Jej na pewno nie zapomnisz. Dziewczyna posiada blond, długie włosy, a na szyi widać tatuaż w kształcie różnych figur które na pewno zapadną ci w pamięci. To jej znak rozpoznawczy. Oprócz tego są jeszcze jej przejrzyste niebieskie oczy w odcieniu morza. Nie przykuwają aż tak wielkiej uwagi jak tatuaż, ale w nich też można ujrzeć coś wyjątkowego. Uwielbia chodzić na szpilkach. Bez skrupułów chodzi w nich po ulicach miasta ukazując wszystkim jak bardzo jest wysoka. A no i pokazuje wtedy również jak długie ma nogi. Wyglądają one jak dwa długie patyki. No, ale co można poradzić skoro im wyżej się patrzy tym więcej zachwytu nabieramy jej osobą. Na pewno nigdy nie widziałeś jej z makijażem. Nigdy nie starała się ukrywać tego co naturalne. Czasem można ją zauważyć w okularach przeciwsłonecznych, które bardzo jej pasują, podobnie jak słomiane kapelusze. Ubiera się jak nietypowy nauczyciel. Młodzieżowo. Tak jak na jej wiek przystało.
Ciekawostki o mnie
>>Na szyi mam tatuaż składający się z różnych figur.
>>Nigdy nie jest mi zimno.
>>Kiedyś miałam kota. Teraz zadowalam się obecnością stojącej figurki psa na parapecie.
>>Obecnie posiadam uroczą papugę Arę o imieniu Blo.
>>Zawsze chodzę uśmiechnięta.
>>Wiele nocy nie przespałam przez psa sąsiadów. Mam nadzieję że zdechł bo sama nie chciałam go zabijać.
>>Często bywam w parku, kawiarniach i kinach.
>>Uwielbiam muzykę każdego rodzaju.
Me x They x Love x Stories
   
~~~Od~Autorsko~~~~~~~~~~~~~
Witam wszystkich ciepło i miło. Vanille jest według mnie bardzo... dziwna? Taka postać mi się podoba. Od razu uprzedzam, że piszę wątki w pierwszej osobie. Czasem mogę napisać coś w trzeciej osobie, ale musi to oznaczać, że jestem przytomna, co zdarza się raz na miesiąc. Piosenka w załączniku to Korn feat. Amy Lee - Freak On A Leash. Na zdjęciach i gifach Teresa Palmer. Wszystkie pochodzą z Tumblr. Na wątki i powiązania chętna jak najbardziej aczkolwiek nie lubię zaczynać. Jeżeli ja mam zacząć to ty wymyślasz powiązanie albo wątek. Jeżeli ty masz zacząć to ja wymyślam powiązanie albo wątek. Nie lubię krótkich wątków. Sama staram się pisać dużo więc oczekuję tego samego. Mam nadzieję, że moja Vanille przypadnie wam do gustu. Karta będzie uzupełniana z biegiem dni, zakładki również. Jeżeli nie mogę być praktykantką to proszę mi to otwarcie powiedzieć.

8 komentarzy:

  1. [Cześć ;> Prześliczne zdjęcia :) ]
    Yvette Harper

    OdpowiedzUsuń
  2. [To może jakiś pomysł? :D]
    Eddie Delacour

    OdpowiedzUsuń
  3. [ Jakiś pomysł na wątek? Dziewczyny mogą się znać dodatkowo z Miami, jeżeli Van mieszkała tam jakiś czas. ]

    OdpowiedzUsuń
  4. [ Właściwie nie do końca. Ale jeżeli czegoś mam się złapać to mogą się w kinie spotkać po jakimś filmie. Na upartego możemy wybrać nawet jakiś konkretny ;> Chcesz zacząć? ]

    OdpowiedzUsuń
  5. [ ;D Maraton Harrego Pottera. Kończący się w środku nocy. Albo inne wariactwo. Myślę, że maraton czegoś częściowego byłby ok. ;] ]

    OdpowiedzUsuń
  6. [ A pomysł na wątek? Moje pomysły są głupie i banalne, ale mogę i z czymś takim zacząć :) ]

    OdpowiedzUsuń
  7. [Eddie dopiero zostanie stażystą, także jeszcze się pewnie nie znają, ale z tym rosyjskim może być ;)]

    Eddie Delacour

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga