środa, 15 sierpnia 2012

LISTA OBECNOŚCI

Nadszedł czas na sprawdzenie obecności na blogu. Chyba każdy wie o co chodzi. ;)
Macie czas do 22.08 do godziny 20.00. Osoby, które się nie wpiszą zostaną wydalone z bloga. Lista obowiązuje również nowych autorów. Osoby nie mające imienia i nazwiska postaci w nicku zobowiązane są do napisania ich w komentarzu. Oczywiście w przypadku więcej niż jednej postaci należy wypisać wszystkie. Dziękuję za uwagę. :)

Osoby, które się jeszcze nie wpisały:

Annabelle Dashwood
Calliope Dennings
Deborah Richards
Navia Schmidt
Susanna Dashwood
Suzie Woolstone
Tallulah Harper
Vanille Black

Anthony Ashdown
James Harney
Laurion Schmidt
Liam Smith
Lorcan Wayne
Seraphim Aliyev

Alexander Collins
Georgia Washington
James Taylor
Jean Trouessart
Lauren Trouessart
Michelle Dockery
Michelle Jones
Roger Taylor
Vanille Black
Xavier Beakland

18 komentarzy:

  1. Jasmine Delacour15 sierpnia 2012 19:22

    [Jasmine i Eddie są obecni :) wybacz, że niezalogowana, ale nie jestem u siebie i mam z tym problem.]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja być!;)
    ~Primrose

    OdpowiedzUsuń
  3. [ ja jestem! mimo, że na urlopie! pozdrawiam wszystkich przy okazji. ]

    OdpowiedzUsuń
  4. [David jest i Surprise też.]

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga